فروشگاه ارزانسرا با محصولاتی با کیفیت و ارزان - کارتون زنان کوچک

 
           
 
       
 
 

بخشها

محصولات برتر
زیورآلات و جواهرات
  ساعت[43]
عینک[24]
دستبند[28]
گردنبند[11]
مدال[11]
پابند[3]
انگشتر[8]
سرویس[5]
گوشواره[6]
لوازم
  محصولات آرایشی و بهداشتی [181]
محصولات ویژه بانوان[15]
محصولات ویژه آقایان[7]
لوازم منزل و کار[35]
محصولات سرگرمی و تفریحی[18]
محصولات مذهبی[0]
محصولات پزشکی و سلامتی[68]
کامپیوتر و لپ تاپ[21]
لوازم موبایل[13]
محصولات بادی اینتکس[19]
عطروادکلن[32]
محصولات ورزشی،تناسب اندام[40]
لوازم الکترونیکی[10]
محصولات و لوازم ایمنی[5]
لوازم التحریر[6]
لوازم جانبی خودرو[8]
پوشاک
  ویژه آقایان-پیراهن و تیشرت[33]
ویژه خانمها-شال و روسری[23]
کیف زنانه و دخترانه[14]
مانتو[1]
کفش و لوازم کفش[1]
کیف[2]
CD و DVD
  فیلم و سریال[41]
نرم افزار[1]
موبایل[10]
نرم افزار آموزشی[10]
بازیهای کامپیوتری - Game [7]
فیلم کودکان و کارتن [7]
کتاب
  کتب و سوالات دانشگاهی[5]
کتاب[10]
آموزشی
  آموزش انگلیسی[10]
آموزش آشپزی[3]
آموزش تصویری[6]
آموزش آرایشگری[2]
آموزش موبایل[3]
آموزش آرایشگری[1]
فیلم-سریال-کارتون
  کارتون[8]
نرم افزار
  نرم افزار آموزشی کودکان[9]
نرم افزار آموزشی دانشگاهی[9]
نرم افزار آموزشی درسی[7]
نرم افزار آموزشی بانوان[3]
نرم افزار آموزشی کامپیوتر[8]

صفحات

لینکستان

  • فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی
  • فروشگاه تهروشاپ - فروش کامپیوتر و موبایل
  • فروشگاه بزرگ ایرانیان
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    کارتون زنان کوچک

    کارتون زیبای زنان کوچک داستان چهار دختر به نامهای مارگارت یا مگی کاترین یا کتی الیزابت یا بتی و سارا مارچ هست که در یک خانواده در کنار مادر و مستخدم سیاه پوست و خوش قلبشان زندگی می کنند. پدر آنها به میدان جنگ رفته و هر سال یک بار به دیدن آنها می آید. مگی دختر بزرگ خانواده است و همیشه به مادرش کمک میکند. کتی دختر دوم پرجنب و جوش و خیال پرداز است . بتی دختر مهربان و دلسوزی است که همیشه برای پدرش دعا میکند و گربه کوچکش را خیلی دوست دارد . پیانو هم خوب می زند. سارا کوچکترین عضو خانواده است که کمی شیطنت چاشنی رفتار اوست . مادر آنها ماری همیشه مراقب دخترها است و گاه گاهی برای پدرشان نامه می نویسد. هانا خدمتکار سیاه پوست آنها بسیار بچه ها را دوست دارد و همیشه برایشان غذاهای خوشمزده درست میکند. داستان این کارتون از زبان سارا روایت می شود. در ابتدای داستان پدر خانواده که در اثر زخم دستش در جنگ به مرخصی آمده متوجه حضور نیروهای دشمن در نزدیکی شهر می شود برای همین به خانواده میگوید که آنها باید به شهر ساحلی نزد عمه مارتا بروند .طولی نمی کشد که جنگ آغاز می شود و سربازان دشمن شهر آنها را اشغال می کنند . خانواده مارچ سوار قطار شده و به شهر ساحلی می روند. قيمت

     99000ریال

    کارتون زنان کوچک کارتون زنان کوچک
     
    کارتون زنان کوچک

    زنان کوچک

    6 DVD 

    دوبله فارسی

    قابل اجرا در کامپیوتر و کلیه دستگاههای خانگی

    کارتون زیبای زنان کوچک داستان چهار دختر به نامهای مارگارت یا مگی کاترین یا کتی الیزابت یا بتی و سارا مارچ  هست که در یک خانواده در کنار مادر و مستخدم سیاه پوست و خوش قلبشان زندگی می کنند. پدر آنها به میدان جنگ رفته و هر سال یک بار به دیدن آنها می آید. مگی دختر بزرگ خانواده است و همیشه به مادرش کمک میکند. کتی دختر دوم پرجنب و جوش و خیال پرداز است . بتی دختر مهربان و دلسوزی است که همیشه برای پدرش دعا میکند و گربه کوچکش را خیلی دوست دارد . پیانو هم خوب می زند. سارا کوچکترین عضو خانواده است که کمی شیطنت چاشنی رفتار اوست . مادر آنها ماری همیشه مراقب دخترها است و گاه گاهی برای پدرشان نامه می نویسد. هانا خدمتکار سیاه پوست آنها بسیار بچه ها را دوست دارد و همیشه برایشان غذاهای خوشمزده درست میکند.  داستان این کارتون از زبان سارا روایت می شود. در ابتدای داستان پدر خانواده که در اثر زخم دستش در جنگ به مرخصی آمده متوجه حضور نیروهای دشمن در نزدیکی شهر می شود برای همین به خانواده میگوید که آنها باید به شهر ساحلی نزد عمه مارتا بروند .طولی نمی کشد که جنگ آغاز می شود و سربازان دشمن شهر آنها را اشغال می کنند . خانواده مارچ سوار قطار شده و به شهر ساحلی می روند.

     اصل ماجراهای سریال در شهر ساحلی و در خانه بزرگ عمه مارتا اتفاق می افتد.عمه مارتا زنی سختگیر است ولی دخترها به مرور زمان به خوبی با او رابطه برقرار میکنند.  شیطنتهای سارا و ماجراجویی های کتی بر جذابیت های این کارتون افزوده است. پایان این کارتون با بازگشت پدر از جنگ همراه می شود و دوباره خانواده مارچ دور هم جمع می شوند. این کارتون بر روی 6 حلقه دی وی دی خانگی با بهترین کیفیت موجود تهیه شده و امیدواریم مورد توجه شما مشتریان عزیز قرار بگیرد.




     تاریخ: 1390/07/01   مشاهده : 1539

    طرح بیزنس ملی ایران