فروشگاه ارزانسرا با محصولاتی با کیفیت و ارزان - دانلود سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)

 
           
 
       
 
 

بخشها

محصولات برتر
زیورآلات و جواهرات
  ساعت[43]
عینک[24]
دستبند[28]
گردنبند[11]
مدال[11]
پابند[3]
انگشتر[8]
سرویس[5]
گوشواره[6]
لوازم
  محصولات آرایشی و بهداشتی [181]
محصولات ویژه بانوان[15]
محصولات ویژه آقایان[7]
لوازم منزل و کار[35]
محصولات سرگرمی و تفریحی[18]
محصولات مذهبی[0]
محصولات پزشکی و سلامتی[68]
کامپیوتر و لپ تاپ[21]
لوازم موبایل[13]
محصولات بادی اینتکس[19]
عطروادکلن[32]
محصولات ورزشی،تناسب اندام[40]
لوازم الکترونیکی[10]
محصولات و لوازم ایمنی[5]
لوازم التحریر[6]
لوازم جانبی خودرو[8]
پوشاک
  ویژه آقایان-پیراهن و تیشرت[33]
ویژه خانمها-شال و روسری[23]
کیف زنانه و دخترانه[14]
مانتو[1]
کفش و لوازم کفش[1]
کیف[2]
CD و DVD
  فیلم و سریال[41]
نرم افزار[1]
موبایل[10]
نرم افزار آموزشی[10]
بازیهای کامپیوتری - Game [7]
فیلم کودکان و کارتن [7]
کتاب
  کتب و سوالات دانشگاهی[5]
کتاب[10]
آموزشی
  آموزش انگلیسی[10]
آموزش آشپزی[3]
آموزش تصویری[6]
آموزش آرایشگری[2]
آموزش موبایل[3]
آموزش آرایشگری[1]
فیلم-سریال-کارتون
  کارتون[8]
نرم افزار
  نرم افزار آموزشی کودکان[9]
نرم افزار آموزشی دانشگاهی[9]
نرم افزار آموزشی درسی[7]
نرم افزار آموزشی بانوان[3]
نرم افزار آموزشی کامپیوتر[8]

صفحات

لینکستان

  • فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی
  • فروشگاه تهروشاپ - فروش کامپیوتر و موبایل
  • فروشگاه بزرگ ایرانیان
  • سفارش کالا

     

     
    نام کالا قیمت تعداد حذف

    دانلود سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)

    پروانه نمایش 924-88/155 سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال) مقدمات فرار از زندان را فراهم کن ، برادرت بی گناه است! همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما Michael Scofield تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و Michael با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید. در مورد داستان سریال باید بگم که داستان از اونجایی شروع می شه که قهرمان داستان "مایکل" خودش یک کاری می کنه که عمداً بیفته زندان. بله خودشو عمداً می فرسته زندان تا بتونه برادر بیگناه خودشو نجات بده! برادرش قراره که تا چند وقت دیگه به خاطر قتلی که انجام نداده اعدام بشه و اون با برنامه ریزی دقیق قبل از اینکه خودشو بندازه زندان نقشه کامل فرارش رو می کشه! فصل اول این سریال راجع به تلاش فرار مایکل و برادرش و چند تا زندانی دیگه است ولی به قول خود تولید کنندگان سریال "فرار تنها اولشه!!" بله سریال بسیار زیبا که بر پایه اسمی که داره طبعاً با فرار از زندان باید به پایان می رسید و اگر هم ادامه داشت نباید جذابیتی داشته باشه ولی ولی فصل دوم واقعاً زیباست، حتی زیبا تر از فصل اول با تعدد بازیگران، شخصیت هر بازیگر و هیجاناتی که در داستان سریال وجود دارد واقعا تماشاچی رو به وجد میاره و دوست داره تمامی قسمت هاشو یکجا ببینه!! از عوامل موفقیت سریال، واقعی بودن سریاله! یعنی بر خلاف اکثر سریال ها که هیچیش با عقل جور نمیاد این سریال به طور بسیار واقعی و قابل هضم می باشد. نباید بازی بسیار زیبای Wentworth Miller در نقش مایکل رو هم فراموش کرد. به نظر من اصلا برای این نقش ساخته شده! در آخر اینو می تونم به جرات بگم که از دیدن این سریال پشیمون نمی شید!! به مجوز شرکت جوانه پویا شماره ثبت: 423/56789765 قيمت

     88000ریال

    دانلود سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال) دانلود سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)

    سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)

    دسته فیلم و کارتن زیردسته فیلم خارجی

    پروانه نمایش 924-88/155
    سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)

    مقدمات فرار از زندان را فراهم کن ، برادرت بی گناه است!


    همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما Michael Scofield تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و Michael با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد.
    شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید.
    در مورد داستان سریال باید بگم که داستان از اونجایی شروع می شه که قهرمان داستان "مایکل" خودش یک کاری می کنه که عمداً بیفته زندان.
    بله خودشو عمداً می فرسته زندان تا بتونه برادر بیگناه خودشو نجات بده! برادرش قراره که تا چند وقت دیگه به خاطر قتلی که انجام نداده اعدام بشه و اون با برنامه ریزی دقیق قبل از اینکه خودشو بندازه زندان نقشه کامل فرارش رو می کشه! فصل اول این سریال راجع به تلاش فرار مایکل و برادرش و چند تا زندانی دیگه است ولی به قول خود تولید کنندگان سریال "فرار تنها اولشه!!"
    بله سریال بسیار زیبا که بر پایه اسمی که داره طبعاً با فرار از زندان باید به پایان می رسید و اگر هم ادامه داشت نباید جذابیتی داشته باشه ولی ولی فصل دوم واقعاً زیباست، حتی زیبا تر از فصل اول با تعدد بازیگران، شخصیت هر بازیگر و هیجاناتی که در داستان سریال وجود دارد واقعا تماشاچی رو به وجد میاره و دوست داره تمامی قسمت هاشو یکجا ببینه!!
    از عوامل موفقیت سریال، واقعی بودن سریاله! یعنی بر خلاف اکثر سریال ها که هیچیش با عقل جور نمیاد این سریال به طور بسیار واقعی و قابل هضم می باشد. نباید بازی بسیار زیبای Wentworth Miller در نقش مایکل رو هم فراموش کرد. به نظر من اصلا برای این نقش ساخته شده! در آخر اینو می تونم به جرات بگم که از دیدن این سریال پشیمون نمی شید!!

    به مجوز شرکت جوانه پویا

    شماره ثبت: 423/56789765

    فروشنده: پارس دان

    قیمت: 8,800 تومان

    درصد :20

    روش خرید: برای خرید سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید سریال فرار از زندان - تمام فصل ها (دوبله فارسی و اورجینال)


    برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

    پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


    محصولات مرتبط









    فیلم محمد رسول ا... - دوبله فارسی - اورجینال شرکتی -998ا سریال قدیمی بسیار زیبای زورو(اورجینال شرکتی) سريال 24(اورجينال) شكارچي كوسه(اوريجينال)




    فیلم محمد رسول ا... - دوبله فارسی - اورجینال شرکتی -998ا سریال قدیمی بسیار زیبای زورو(اورجینال شرکتی) سريال 24(اورجينال) شكارچي كوسه(اوريجينال)




    2,800 تومان خرید فیلم محمد رسول ا... - دوبله فارسی - اورجینال شرکتی -998ا 9,500 تومان خرید سریال قدیمی بسیار زیبای زورو(اورجینال شرکتی) 9,000 تومان خرید سريال 24(اورجينال) 1,500 تومان خرید شكارچي كوسه(اوريجينال)

















    سریال بسیار زیبای جنگجویان کوهستان(اورجینال شرکتی) فيلم سينمايي آنسوی رینگ (اورجينال) سریال بسیار زیبای پزشک دهکده(دوبله فارسی)(اورجینال شرکتی) قهرمانان(اورجینال)




    سریال بسیار زیبای جنگجویان کوهستان(اورجینال شرکتی) فيلم سينمايي آنسوی رینگ (اورجينال) سریال بسیار زیبای پزشک دهکده(دوبله فارسی)(اورجینال شرکتی) قهرمانان(اورجینال)




    11,900 تومان خرید سریال بسیار زیبای جنگجویان کوهستان(اورجینال شرکتی) 2,000 تومان خرید فيلم سينمايي آنسوی رینگ (اورجينال) 14,900 تومان خرید سریال بسیار زیبای پزشک دهکده(دوبله فارسی)(اورجینال شرکتی) 15,000 تومان خرید قهرمانان(اورجینال)










    توجه: بیش از 1000 فروشنده عضو سیستم ایران مارکت سنتر محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند و خریداران میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند. فروشندگانی که کیفیت و پشتیبانی محصولات خود را رعایت نکنند، از سایت حذف میشوند.


    خرید و فروش پستی

    خرید و فروش پستی

     تاریخ: 1390/08/18   مشاهده : 1290

    طرح بیزنس ملی ایران